Din Elon butik i Borlänge - Borlänge

Adress: Mästargatan 1, 781 71 Borlänge, Sverige.
Telefon: 24317200.
Webbplats: elon.se
Specialiteter: Vitvarubutik.
Andra intressanta uppgifter: Hemkörning, Upphämtning i butiken, Leverans samma dag, Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Går snabbt, Bankkort, Mobilbetalningar med NFC, Kreditkort.
Recensioner: Det här företaget har 82 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 4.1/5.

📌 Plats för Din Elon butik i Borlänge

Din Elon butik i Borlänge Mästargatan 1, 781 71 Borlänge, Sverige

⏰ Öppettider för Din Elon butik i Borlänge

  • Måndag: 09–18
  • Tisdag: 09–18
  • Onsdag: 09–18
  • Torsdag: Stängt
  • Fredag: 09–18
  • Lördag: 10–14
  • Söndag: 10–14

Presentation av Din Elon Butik i Borlänge

Vänner och nykomma i Borlänge, jag vill presentera er på Din Elon Butik, en utmerkad vitvarubutik located på Mästargatan 1, 781 71 Borlänge, Sverige. Denna butik erbjuder en bred uppslag av produkter på vitvaruområdet och är ett bra ställe för dem som söker särskild och kvalitet vitvara.

Adress och Kontakttal

- Adress: Mästargatan 1, 781 71 Borlänge, Sverige
- Telefon: 24317200
- Webbplats: elon.se

Specialiteter och Andra Intressanta Uppgifter

Din Elon Butik specialiserar sig i vitvarubutik och erbjuder en rekord uppfyllning av kundernas efterfrågar. Några av de märkvärdiga sätterna som butiken uppfattas att vara utmärkt är:
- Hemkörning och upphämtning i butiken särskilt för de som befinder sig nära.
- Leverans samma dag för de som har nödvändighet av produkten just nu.
- Butiken är fullt rullstolstillgänglig både för ingång och parkering, vilket skapat inkluderande erfarenhet för alla kunder.
- Betalande metoder inkluderar bankkort, mobilbetalningar med NFC och kreditkort, vilket ger flexibilitet för alla tjoriga kunder.

Recensioner och Opinionsområde

Genom att söka recensioner på Google My Business upptalats en mycket positiv upplevelse. Med en total av 82 recensioner och en genomsnittlig åsikt på 4.1/5, kan vi se att Din Elon Butik uppfattas som en mycket kundfrik butik. En speciell utmaning uppstod en dag när en kund upplevde något negativt, men chefen och ett annat medarbetare gick över sig för att fixera situationen, vilket ledde till en stark förbättring av kundtjänsten. Detta demonstrarity kunden att det är värt att komma tillbaka och att butiken är ENGAGERAD i att sättas till och meda något fel uppkommer.

Rekommendation

Om du planerar att besöka Din Elon Butik i Borlänge, rekommenderar jag att du kontakterar dem först genom deras webbplats elon.se för att se om de har några speciella användningsuppgifter för kunder som kommer just nu. Du kan också anvenda deras telefontnummer 24317200 för snabba frågor. Att kolla deras butik personally kan vara en bra idé för att upptäcka deras utmärkt service och utval på produkter. Du kan också förbereda dig att möta en kundlig och engagerad personal som har visat sig vara till för att förbättra kundtjänsten när det behövs.

Besök Din Elon Butik nu och upplev det fysiska och personliga kundtjensten som man inte kan få online.

👍 Recensioner av Din Elon butik i Borlänge

Din Elon butik i Borlänge - Borlänge
Emma B.
5/5

Efter en dålig upplevelse igår, fixade chefen och en annan medarbetare det! Det va toppenbra service! Så jag ändrar min 1 stjärna till 5, för dom fixade upp det superbra idag!!

Din Elon butik i Borlänge - Borlänge
Monica N.
3/5

Ingen brydde sig om kunderna.
Vi hittade själv vad .vi skulle ha

Din Elon butik i Borlänge - Borlänge
Emma S.
1/5

Köpte en diskmaskin hos Elon Borlänge för att dels stötta lokala butiker men också för att kunna få bra service om något skulle krångla. Köpte en cylindadisk med kapacitet för 16 kuvert, en rymlig maskin som man förväntar sig också ska kunna göra rent dessa. Prislappen var heller inte billig och därmed stiger även förväntningarna på god funktion ytterligare.
Efter någon månad med maskinen kände vi oss inte nöjda för att disken inte blir ren! Vi hade inte ändrat nåt i vårt sätt att sköta disk osv sedan tidigare maskin som skötte sig galant!

Av butiken får man ingen hjälp med felsökning eller nåt eftersom cylinda själva sköter garantiärenden. Om butiken där jag köpte maskinens egna servicetekniker rör den så gäller inte garantin, fine det köper jag! Men man kan väl förvänta sig kanske lite enkel hjälp med felsökning på plats för att kunna avgöra om det är ett garantiärende eller inte. Eftersom en tekniker från cylinda kostar typ 2-3 tusen ifall de inte hittar något fel varför maskinen mystiskt nog inte gör rent ordentligt! Är inte jättetaggad på att chansa på den kostnaden. Fick rådet att byta diskmedel av butikschefen. Gjorde ingen skillnad.
Kommer inte köpa nåt där igen.

Din Elon butik i Borlänge - Borlänge
Anders L.
1/5

Har alltid köpt våra vitvaror i denna butik bara för den utmärkta service dom HAR gett oss. Tänkte då även denna gång då vår tvättmaskin gav upp........ Min fru var in och pratade med en mycket trevlig och tillmötesgående säljare under veckan. Vi bestämde oss att köpa den han rekommenderade. Åkte dit på lördagen 29/8. Tomt i butiken förutom två kvinnliga anställda som står vid kassan utan att bry sig om att vi kom in. Vi gick till tvättmaskiner och väntade men dom brydde sig inte om att vi var där. Vi gick därifrån utan hjälp och tvättmaskin.
5 stjärnor till den manliga säljaren som hjälpte min hustru -5 till dom två kvinnliga anställda

Din Elon butik i Borlänge - Borlänge
Göran S.
1/5

Idag, Öppet 9-15 (Söndag)
Efter ethundrafjorton (114) gånger att ha lyssnat på er papegojas "Tack för att du väntar. Vi tar emot ditt samtal så snart vi kan" inser jag att något måste göras, En enkel fråga som bara kräver ett ja eller om huruvida ni har en viss produkt eller kan inte var så ointressant som jag upplever det att ni verkar tycka, och jag åker definitivt inte flera mil för att få svar på den frågan, ety, blir svaret i så fall ett nej, så har jag kastat ut flera hundra kronor bara för att få det svaret. Det är nu en timme och tio minuter sedan jag ringde ert nummer och jag tänker inte lägga på luren förrän klockan 15.00. Klockan är nu 13.53. Har jag inte fått svar före 15.00 så anser jag att ni bedrar era kunder och inte alls vill ha med kunder att göra, och hur man på ett sådant sätt ska kunna bedriva en affärsverksamhet är mer än mitt arma huvud kan räkna ut. någon positiv PR kan ni definitivt inte räkna med.
Som föreslagen ändring kan jag ju tycka att ni borde antingen ta bort telefonnumret helt eller åtminstone och i ärlighetens namn lägga till "om vi har lust att svara". För det KAN bara inte vara så att ni är helt med verkligheten överensstämmande om vad er papegoja hasplar ur sig.
Göran Stranner

Din Elon butik i Borlänge - Borlänge
Dan A.
4/5

Bra utbud men något höga priser.

Din Elon butik i Borlänge - Borlänge
Anna N. F. S.
5/5

Går mycket hellre till er än kolossen som heter Elgiganten då man som kund hos er blir sett ni förstår förklarar undervisar och är helt underbart personliga

Din Elon butik i Borlänge - Borlänge
Marie B.
5/5

Just nu mycket rea priser, och trevlig personal som alltid

Go up